Продавець Оптовий інтернет-магазин "Shoppingonline" розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
523 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 20.05).

+380 (93) 989-02-31
Оптовий інтернет-магазин джинсів та взуття "Shoppingonline"
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.

Умови повернення для товарів належної якості

Згідно зі статтею 9 Закону, товар належної якості (без дефектів) та товарів неналежної якості може бути обміняний або повернути в магазин: • Протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови: • Присутні всі документи на товар (інструкція, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку); • Товарний вигляд збережений, тобто залишилися всі ярлики, упаковка, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді; • Товар не використовувався. На жаль, ми не зможемо прийняти повернення у деяких випадках: • Після 14 днів з моменту його отримання; • При неповній комплектації повернення: відсутність упаковки, в якій Вам товар було доставлено, ярликів, етикеток тощо; • Якщо ці товари були у вжитку; • Оптові партії товарів належної якості та відповідають характеристикам, заявленим на сайті; • Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994р. На жаль, але оформити повернення на парфумерно-косметичні вироби, гребінці, рукавички, білизну натільну, постільну білизну, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці тощо. ми не зможемо; • Купуючи товар оптом, у разі повернення необхідно буде повернути всю пачку. Процедура повернення товару належної якості: - зателефонуйте на номер +380 (93) 989-02-31 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 5 робочих днів. - зворотна доставка товарів належної якості здійснюється безкоштовно. Процедура повернення товару Неналежної якості: - зателефонуйте на номер +380 (93) 989-02-31 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; - після отримання товару протягом 5 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар. - зворотна доставка товарів неналежної якості здійснюється безкоштовно. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або за адресою: Базова 16, індекс 65120, Одеса.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner